Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 01, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda łączy redakcje, aby zmniejszyć koszty działalności

Redakcje miesięczników wnętrzarskich "Elle Decoration" i "Mój Piękny Dom" zostały połączone. Natomiast zespoły "Dobrych Rad" i "Samego Zdrowia" nad wieloma tematami będą pracowały wspólnie, choć ich redakcje zachowują odrębność. To efekt oszczędności wprowadzonych w wydawnictwie Burda Media Polska.

W wyniku wprowadzonych zmian wydawcy udało się zlikwidować 20 stanowisk pracy. Burda Media Polska likwidację etatów tłumaczy koniecznością optymalizowania biznesu i prowadzenia efektywnego zarządzania kosztami w czasie trudnej sytuacji gospodarczej na całym świecie. Nowo utworzoną redakcją o nazwie Living, która pracuje nad pismami wnętrzarskimi Burdy, kieruje Małgorzata Szczepańska, dotychczasowa redaktor naczelna ”Mojego Pięknego Domu”. Jolanta Marcinkowska-Bierzońska, dotąd redaktor naczelna ”Elle Decoration”, została dyrektorem kreatywnym dla obu pism. Jak wynika z naszych informacji, większość osób z zespołu ”Elle Decoration” otrzymała wypowiedzenia umów o pracę w połowie ubiegłego tygodnia. Tylko kilka osób dołączyło do zespołu miesięcznika ”Mój Piękny Dom”, tworząc redakcję Living. – Teraz jednym zespołem za te same pieniądze będą robione dwa pisma – mówi jeden z pracowników wydawnictwa, który chce zachować anonimowość. Natomiast zespoły ”Dobrych Rad” i ”Samego Zdrowia” mają pracować wspólnie nad tematami z zakresu zdrowia, odżywiania, urody i psychologii. Obie redakcje pozostaną jednak niezależne i będą pracowały pod kierownictwem swoich dotychczasowych naczelnych: Beaty Dzięgielewskiej (”Dobre Rady”) i Anny Mandes (”Samo Zdrowie”). Jednak także w tych redakcjach doszło do cięć kosztów. Jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji, dyrektor artystyczna ”Dobrych Rad” została zdegradowana do funkcji grafika.

(AW, 01.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.