Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 01, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jedynka jako jedyna spośród największych telewizji nie straciła widzów

Kanał TVP 1 utrzymał pozycję lidera pod względem udziału w rynku w grupie wszystkich widzów, a TVN – w grupie komercyjnej, wynika z danych AGB Nielsen Media Research za okres 1-27 listopada br.

Liderem w grupie wszystkich widzów (4+) był w listopadzie kanał TVP 1, notując nieznaczny wzrost udziału w rynku do 22,37 proc. (z 22,33 proc. przed rokiem). Na drugim miejscu znalazł się TVN, który miał 18,24 proc. udziału w rynku (przed rokiem: 18,37 proc.), na trzecim TVP 2 – 16,82 proc. (18 proc.), a na czwartym pozostał Polsat – 14,98 proc. (15,74 proc.). W grupie komercyjnej (16-49) pierwszy był TVN z udziałem w rynku w wysokości 19,24 proc. (przed rokiem 19,68 proc.). Jedynka miała 18,83 proc. (19,49 proc.), Polsat - 17,85 proc. (18,95 proc.), a Dwójka 15,64 proc. (16,61 proc.). Ponadregionalna TV 4 w grupie 4+ osiągnęła 2,01 proc. udziału w rynku (przed rokiem 2,12 proc.), a Puls – 0,92 proc. (0,62 proc.). W grupie 16-49 TV 4 miał 2,4 proc. udziału w rynku (2,63 proc.), a Puls – 0,89 proc. (przed rokiem: 0,68 proc.). Wśród kanałów informacyjnych widzów traciły zarówno TVP Info, jak i TVN 24. Udział TVP Info w rynku wynosił 4,1 proc. (przed rokiem: 5,16 proc.), a udział TVN 24 - 2,6 proc. (przed rokiem: 3,04 proc.). W grupie komercyjnej było to odpowiednio: 2,51 proc. (2,99 proc.) oraz 1,8 proc. (2,35 proc.). Nadający od czerwca br. kanał Polsat News miał zaś 0,18 proc. w grupie wszystkich widzów i 0,14 proc. w grupie komercyjnej.

(KOZ, 01.12.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.