PMPG rozwija alternatywną sieć dystrybucji prasy Point Press
Platforma Mediowa Point Group SA kupiła spółkę Qlub, do której wniesie swoją sieć dystrybucji prasy rozwijaną pod marką Point Press.
Sieć Point Press zajmuje się dostarczaniem i ekspozycją prasy oraz materiałów promocyjnych do kilkuset punktów usługowych, m.in. restauracji, klubów fitness, salonów fryzjerskich, teatrów, hoteli, galerii sztuki i prywatnych przychodni lekarskich. Spółka Qlub zajmie się też rozwijaniem innych usług dystrybucyjnych. Jej przejęcie jest związane z planami wejścia PMPG na rynek nie tylko dystrybucji prasy; ale też direct marketingu. - To trudny rynek, ale jednocześnie bardzo perspektywiczny. Traktujemy go w kategorii wyzwania, ale także jako element naszej strategii – mówi Michał Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group. Po zakończeniu transakcji przejęta spółka zmieni nazwę na Distribution Point Group, a w jej zarządzie znajdą się Robert Pstrokoński oraz Paweł Gago. Pstrokoński jest obecnie wiceprezesem spółki Media Point Group, a Paweł Gago do tej pory pełnił obowiązki dyrektora sieci Point Press. Usługi sieci Point Press są obecnie reklamowane w portalach Bankier.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska. Ponadto w Internecie pojawiły się filmy przestrzegające klientów przed bezczynnością w oczekiwaniu na obsługę i pokazujące, jak zgubne skutki może mieć brak stojaka Point Press np. w restauracji. Filmy te są punktem wyjścia do działań z zakresu marketingu wirusowego.(MIŚ, 01.12.2008)










