Wręczono Złote Spinacze za najlepsze projekty public relations
01.12.2008, 08:28
Związek Firm Public Relations wręczył nagrody Złote Spinacze 2008.
W kategorii PR korporacyjny Złoty Spinacz trafił do agencji Genesis Public Relations za PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena. W kategorii PR produktu nagrodzono agencję Partner of Promotion za kampanię ”Warto kupować w Agito”. W kategorii Kampania edukacyjna nagrodzono ”Partnerstwo dla przyszłości” spółki Microsoft. W kategorii Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa wygrała agencja Imago Public Relations, która przygotowała komunikację strajku w KWK Budryk. W kategorii Public affairs & lobbing przyznano dwa Złote Spinacze: Raczkiewicz Chenczke Consultants za kampanię ”NapiszmydoEuropy.pl” oraz Feedback/Hill & Knowlton za Festiwal Promocji Miast i Regionów (Ströer Polska). Za najlepszą kampanię społeczną uznano kampanię ”Zmień kraj. Idź na wybory” (PKPP "Lewiatan", Fundacja im. Batorego, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju). W komunikacji wewnętrznej najlepsza okazała się agencja Walk & Talk, która przygotowała strategię budowy identyfikacji pracowników z marką Play. Za najlepszy event uznano ”Gadu-Gadu ze stacją kosmiczną” Gadu-Gadu SA, a w kategorii Corporate social responsibility wygrała inicjatywa społeczna "Każda kropla wody z Beskidu to nasze dziedzictwo - szanujmy je wspólnie" Funduszu Kropli Beskidu (Coca-Cola HBC Polska i Coca-Cola Poland Services).(MIŚ, 01.12.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter