Dział: PRASA

Dodano: Listopad 27, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drugi magazyn dla klientów Barlinka

Barlinek SA, producent podłóg drewnianych, planuje wydanie kolejnego tytułu. Na zlecenie firmy przygotuje go Concept Publishing Polska.

Barlinek ma już jeden magazyn tego typu – ukazujący się od października ”Barlinek Magazyn”, wydawany przez konkurencyjną agencję Novimedia Custom Publishing. – To zupełnie inne projekty. Istniejący magazyn skierowany jest do naszych kluczowych klientów i partnerów biznesowych. Natomiast nowy projekt ma być bardziej tytułem wnętrzarskim, w którym podłogi są tylko jednym z poruszanych tematów. Będzie to magazyn dla nowej marki firmy, adresowany do klientów premium, na przykład deweloperów i architektów – tłumaczy Grzegorz Sroga, dyrektor marketingu Barlinek SA. Sroga nie ujawnia jeszcze tytułu magazynu. Wiadomo tylko, że będzie to kwartalnik, który zadebiutuje w lutym lub marcu, w nakładzie 10 tys. egz. Jego część (1-2 tys. egz.) dostępna też będzie w sprzedaży otwartej w salonach sieci Empik w cenie ponad 20 zł.

(AW, 27.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.