Drugi magazyn dla klientów Barlinka
27.11.2008, 08:32
Barlinek SA, producent podłóg drewnianych, planuje wydanie kolejnego tytułu. Na zlecenie firmy przygotuje go Concept Publishing Polska.
Barlinek ma już jeden magazyn tego typu – ukazujący się od października ”Barlinek Magazyn”, wydawany przez konkurencyjną agencję Novimedia Custom Publishing. – To zupełnie inne projekty. Istniejący magazyn skierowany jest do naszych kluczowych klientów i partnerów biznesowych. Natomiast nowy projekt ma być bardziej tytułem wnętrzarskim, w którym podłogi są tylko jednym z poruszanych tematów. Będzie to magazyn dla nowej marki firmy, adresowany do klientów premium, na przykład deweloperów i architektów – tłumaczy Grzegorz Sroga, dyrektor marketingu Barlinek SA. Sroga nie ujawnia jeszcze tytułu magazynu. Wiadomo tylko, że będzie to kwartalnik, który zadebiutuje w lutym lub marcu, w nakładzie 10 tys. egz. Jego część (1-2 tys. egz.) dostępna też będzie w sprzedaży otwartej w salonach sieci Empik w cenie ponad 20 zł.(AW, 27.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










