Infornext.pl ma wirtualnego doradcę
Biuro reklamy Infornext.pl (firma należąca do Grupy Kapitałowej Infor.pl SA) wdrożyło projekt wirtualnego doradcy, który udziela zainteresowanym informacji m.in. o firmie i jej ofercie.
Wirtualny doradca (tzw. chatterbot - program komputerowy umieszczany w serwisach WWW) przybrał postać kobiety o imieniu Anna. Bot ma twarz Anny Skłodowskiej, pracującej w zespole Infornext.pl. – Chcieliśmy, aby poza godzinami pracy naszego biura reklamy można było zasięgnąć informacji lub rozwiać pojawiające się wątpliwości związane głównie z kwestiami reklamy – tłumaczy Paweł Czajkowski, dyrektor sprzedaży Infornext.pl, odpowiedzialny za projekt. Czajkowski liczy, że nowa funkcjonalność zwiększy zainteresowanie stroną. Twierdzi, że choć o wymiernych efektach sprzedażowych za wcześnie jeszcze mówić, to pomysł już spotkał się z pozytywnymi komentarzami użytkowników. – Ten projekt to swoisty test użyteczności takich narzędzi. Jeśli okaże się przydatny i efektywny, będziemy wdrażać podobne rozwiązania na innych stronach – dodaje Marcin Malinowski, dyrektor biura komunikacji Infor.pl SA. Firma nie ujawnia, ile kosztował projekt. Przygotowała go spółka Stanusch Technologies.(AW, 27.11.2008)










