Zadebiutuje magazyn o społecznej odpowiedzialności biznesu
W poniedziałek ukaże się dwumiesięcznik "CR Navigator", poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu. Wydawcą jest GoodBrand & Company Polska, firma doradztwa strategicznego.
Pismo dla przedsiębiorców, pracowników organizacji pozarządowych, administracji, mediów i szkół wyższych, przygotowywane jest w polskiej i angielskiej wersji językowej. Ma informować m.in. o najnowszych trendach i zachęcać do dyskusji na temat społecznej odpowiedzialności biznesu (corporate responsibility). Redaktor naczelną pisma jest Karolina Błońska. Planowana objętość to ok. 120 stron (format A4), a nakład 1 tys. egz. Początkowo magazyn będzie dostępny wyłącznie w prenumeracie, a od drugiego numeru pojawi się w salonach sieci Empik. Roczna prenumerata kosztuje 1786 zł (pierwszych 200 prenumeratorów otrzyma 30 proc. zniżki). Ceny egzemplarzowej w sprzedaży otwartej wydawca na razie nie ustalił. Oprócz magazynu prenumeratorzy dostaną dostęp do strony internetowej Crnavigator.com.(AW, 26.11.2008)










