Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 25, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Raport Acxiom Polska: najpopularniejsze media rodzin z dziećmi w wieku szkolnym

TVP, TVN i Polsat (spośród telewizji), RMF FM i Radio Zet (spośród rozgłośni radiowych) i ”Fakt” (z gazet) to najczęściej wybierane media przez osoby mieszkające z dziećmi w wieku szkolnym – wynika z raportu firmy Acxiom Polska.

Ponad jedna trzecia konsumentów w badanej grupie wskazuje, że Internet to dla nich hobby. Ponad połowa respondentów spędza przed telewizorem od dwóch do czterech godzin. Blisko dwie trzecie deklaruje, że regularnie ogląda telewizję publiczną, TVN i Polsat. To wynik zbliżony do danych całej populacji. Rzadziej jednak rodzice małych dzieci oglądają kanały regionalne i TVN 24, co może wskazywać, że częściej szukają oni w telewizji rozrywki niż informacji. Najczęściej słuchanymi stacjami radiowymi wśród osób, które mieszkają z dziećmi w wieku szkolnym, są RMF FM i Radio Zet. Słucha ich odpowiednio 65,6 i 58,6 proc. Na trzecim miejscu jest Program I Polskiego Radia – 7,4 proc. analizowanych gospodarstw domowych (w całej populacji powyżej jednej czwartej respondentów zadeklarowało, że regularnie słucha Programu I Polskiego Radia). Wśród gazet najpopularniejsze są: ”Fakt” i dzienniki lokalne. Po każdy z nich sięga prawie co trzecia rodzina. Na kolejnym miejscu znajdują się ”Gazeta Wyborcza” (17 proc.) i ”Super Express” (13 proc.). Rzadziej niż w całej populacji czytany jest z kolei ”Dziennik”, a jego czytelnictwo znajduje się na tym samym poziomie co ”Rzeczpospolitej” i gazet finansowych (ok. 2 proc.). Badanie przeprowadzono w ok. 77 tys. gospodarstw domowych, z czego w ok. 12 tys. (15,5 proc.) mieszkają dzieci w wieku szkolnym.

(DOK, 25.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.