Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 24, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Markt wybrał agencję Opus B

Media Markt, sieć sklepów z elektroniką użytkową, w drodze przetargu wybrał agencję reklamową Opus B do obsługi strategiczno-kreatywnej marki na polskim rynku.

Od 1998 roku Media Markt współpracował z wiedeńską agencją Demner, Merlicek & Bergmann, która wylansowała markę, również na polskim rynku. Oprócz Demner, Merlicek & Bergmann, która startowała w przetargu wraz z polską agencją Fatbaby, założoną przez Lechosława Kwiatkowskiego i Dariusza Rzontkowskiego, brały w nim udział jeszcze Scholz & Friends Warszawa oraz Schulz.

(MŁ, 24.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.