”Samo Zdrowie” i ”Super Linia” poprawiły sprzedaż
Wśród miesięczników o zdrowiu w sierpniu br. trzy pisma zanotowały gorsze wyniki w porównaniu z tym samym miesiącem w ub.r. Dwa tytuły sprzedawały się lepiej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
Najwyższe rozpowszechnianie płatne razem w sierpniu br. miała ”Vita” (Edipresse Polska SA) – 92 065 egz. (spadek o 25,3 proc. w porównaniu z sierpniem ub.r.). Na drugim miejscu znalazło się ”Samo Zdrowie” (Burda Media Polska) – 78 543 egz. (wzrost o 7,56 proc.), a na trzecim – ”Super Linia” (Quadro Media) – 48 618 egz. (wzrost o 19,84 proc.). Dalej były miesięczniki: ”Zdrowie” (Murator SA) – 46 467 egz. (spadek o 0,12 proc) i ”Żyjmy dłużej” (Quadro Media) – 25 300 egz. (spadek o 3,01 proc.).(AW, 24.11.2008)










