Po trzech kwartałach wśród tygodników poradnikowych sprzedaż poprawił tylko "Naj"
Prawie wszystkie kobiece tygodniki poradnikowe zanotowały po trzech kwartałach br. gorsze wyniki w porównaniu z tym samym okresem ub.r. Lepiej sprzedawał się tylko "Naj" – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
Największe średnie rozpowszechnianie płatne razem w okresie styczeń–wrzesień 2008 miała ”Tina” (Wydawnictwo Bauer) – 362 494 egz. (spadek o 1,73 proc.). Na drugim miejscu znalazła się ”Chwila dla Ciebie” (także Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 344 838 egz. (spadek o 2,9 proc.), a na trzecim ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) – 287 356 egz. (spadek o 12,97 proc.). Kolejne pozycje zajęły: ”Naj” (G+J Polska) – 243 597 egz. (wzrost o 6,59 proc.) i ”Pani Domu” (Marquard Media Polska) – 212 350 egz. (spadek o 16,87 proc.). We wrześniu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem wśród tygodników poradnikowych dla kobiet wyglądało następująco: ”Chwila dla Ciebie” – 310 087 egz., ”Tina” – 307 535 egz., ”Naj” – 287 974 egz., ”Przyjaciółka” – 266 977 egz., ”Pani Domu” – 166 425 egz.(AW, 22.11.2008)










