Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 21, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank Millennium promuje Lokatę Twój Wybór

Rusza kampania reklamowa Lokaty Twój Wybór - nowego depozytu oferowanego przez Bank Millennium.

Reklamy informują, że lokatę można założyć na wybrany okres, w przedziale od 30 do 365 dni. Niezależnie od długości trwania lokaty oprocentowanie wynosi 8,5 proc. Miesięczna kampania wspiera także wizerunek Banku Millennium jako instytucji dynamicznej i proponującej innowacyjne rozwiązania. Twarzą reklam, emitowanych na antenach głównych stacji telewizyjnych i radiowych oraz zaplanowanych w prasie i Internecie, jest Hubert Urbański. Jako podkład muzyczny do spotu telewizyjnego wykorzystano piosenkę ”Wolny wybór” Łukasza Zagrobelnego. Dla placówek banku przygotowano także materiały BTL, plakaty i ulotki. Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.

(MŁ, 21.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.