Bank Millennium promuje Lokatę Twój Wybór
21.11.2008, 08:22
Rusza kampania reklamowa Lokaty Twój Wybór - nowego depozytu oferowanego przez Bank Millennium.
Reklamy informują, że lokatę można założyć na wybrany okres, w przedziale od 30 do 365 dni. Niezależnie od długości trwania lokaty oprocentowanie wynosi 8,5 proc. Miesięczna kampania wspiera także wizerunek Banku Millennium jako instytucji dynamicznej i proponującej innowacyjne rozwiązania. Twarzą reklam, emitowanych na antenach głównych stacji telewizyjnych i radiowych oraz zaplanowanych w prasie i Internecie, jest Hubert Urbański. Jako podkład muzyczny do spotu telewizyjnego wykorzystano piosenkę ”Wolny wybór” Łukasza Zagrobelnego. Dla placówek banku przygotowano także materiały BTL, plakaty i ulotki. Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Initiative Warszawa.(MŁ, 21.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










