Satysfakcję kibiców zapewnia nie tylko atmosfera na stadionach
20.11.2008, 15:15
W promocji krajów, regionów i miast równie ważne jak atmosfera panująca na stadionach jest promocja wszystkich imprez towarzyszących zawodom sportowym.
Drugiego dnia konferencji Press Euro 2012 Polska - Ukraina Marc Stickdorn, wykładowca Management Center of Innsbruck w Austrii mówił, jak duży wpływ na kształtowanie wizerunku miast organizatorów Euro 2008 miały strefy kibica organizowane podczas piłkarskich meczów. W miejscach usytuowanych poza stadionami odbywały się koncerty, imprezy towarzyszące, a także wystawne bankiety dla ważnych gości. - To one budowały pozytywny obraz kraju, regionu i miast, oparty przede wszystkim na emocjach i poczuciu satysfakcji – mówił Stickdorn. Z badań satysfakcji gości wynika, że aż 33 proc. wskazało na panującą w strefach kibica atmosferę. Dla porównania na atmosferę panującą na stadionach wskazało – 35 proc. ankietowanych. Strefy kibica odwiedziło ponad dwa razy więcej kibiców niż tych, którzy wykupili bilety na stadiony. W sumie z pobytu w Austrii usatysfakcjonowanych lub bardzo usatysfakcjonowanych było 81 proc. badanych. Większość z nich zadeklarowała chęć ponownego przyjazdu do Austrii. Badanie przeprowadzono po zakończeniu Euro 2008 na reprezentatywnej próbie ponad 6 tys. osób.(DOK, 20.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










