Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie agencje wybrane w przetargu firmy Amica Wronki

Producent sprzętu AGD Amica Wronki SA wybrał w przetargu dwie agencje – Peppermint i Men at Work – które będą odpowiadać za przygotowanie kampanii produktowych.

Man at Work ma przygotowywać działania reklamowe skierowane do konsumentów, a Peppermint odpowiada za opracowywanie promocji skierowanych do partnerów biznesowych firmy Amica Wronki.

(MAZ, 20.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.