Totalizator Sportowy wprowadza loterie typu raffle
Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek nową loterię Totalizatora Sportowego.
Loteria typu raffle o nazwie Los Milionos polega na tym, że w puli jest określona liczba losów do kupienia w ustalonym terminie. Od najbliższego poniedziałku zostanie uruchomiona sprzedaż 850 tys. losów Los Milionos. Będzie trwała do 31 grudnia - pod warunkiem, że losy nie zostaną wcześniej wykupione. W loterii można wygrać pięć razy po 1 mln zł, dziesięć razy po 100 tys. zł i pięć razy po 500 zł. Los kosztuje 20 zł. Nową loterię wspiera przygotowana przez Grey Worldwide Warszawa kampania w telewizji, prasie, radiu, Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w centrach handlowych. Media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.(MAZ, 20.11.2008)










