Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Strategia promocji Euro 2012 ma być gotowa w przyszłym roku

Strategia promocji na Euro 2012 ma być przygotowana w 2009 roku, zapewnia Marcin Herra, prezes spółki PL.2012.

Kampanie promocyjne, które miałyby być konsekwencją przyjętej strategii, planowane są już na 2010 rok. Nie oznacza, to, że do tego czasu nie będą prowadzone akcje marketingowe. - Kampanie będą co roku – zadeklarował Herra.

(DOK, 19.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.