Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampanie marketingu zintegrowanego powinny być podstawą promocji Euro 2012

Kampanie marketingu zintegrowanego to jedne z pierwszych działań, jakie powinny podjąć państwa organizujące Euro 2012. Przekonywał do tego Michael Bielowski, członek komitetu organizacyjnego Euro 2008 w Innsbrucku, jeden z gości konferencji: Press Euro 2012 Polska – Ukraina.

Bielowski uważa, że w pierwszej kolejności konieczne jest uruchomienie call center. – W Austrii zaczęło ono funkcjonować już w listopadzie 2007 roku, a o planowanych wydarzeniach zarówno sportowych, jak i kulturalnych informowaliśmy w możliwie największej liczbie języków – mówił Bielowski. Równie pomocne w promocji Polski i Ukrainy, a także poszczególnych regionów i miast, mogą okazać się akcje direct marketingu, w tym klasyczna wysyłka informacji promocyjnych – im szybciej rozpoczęta, tym lepiej. – Efekt: dzięki działaniom promocyjnym ponad 8 tysięcy osób zarezerwowało miejsca noclegowe w systemie przedsprzedaży – podał Bielowski. Dopełnieniem kampanii marketingu bezpośredniego i e-marketingu powinny stać się kampanie ATL prowadzone w mediach tradycyjnych. Reklamy powinny być emitowane zarówno przed, w trakcie, jak i po zakończeniu wydarzeń sportowych - ze spotów przygotowanych z myślą o Euro 2008 Austria chce korzystać jeszcze w dwa lata po zakończeniu rozgrywek.

(DOK, 19.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.