12 mln zł z reklam przy "Rankingu gwiazd" w Polsacie
19.11.2008, 08:54
Przychody Polsatu ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie rozrywkowym "Ranking gwiazd" wyniosły 12,4 mln zł (dane cennikowe bez rabatów) – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
To prawie cztery razy mniej, niż Polsat uzyskał jesienią ub.r. przy emisji swojego najbardziej dochodowego show – ”Jak oni śpiewają” (48 mln zł). Program ”Ranking gwiazd”, nadawany od 6 września do 16 listopada w soboty i niedziele w godz. 19.30-20, co wieczór gromadził średnio 1,7 mln widzów, dając stacji 11,89 proc. udziału w rynku (13,10 proc. w grupie komercyjnej). To mniej, niż osiągały w tym czasie konkurencyjne stacje: TVP 1 – 32,12 proc., TVN – 19,79 proc., a TVP 2 – 16,01 proc. Miejsce ”Rankingu gwiazd” w ramówce Polsatu zajęły powtórkowe odcinki sitcomu ”Świat według Kiepskich” (w soboty) i program o zjawiskach paranormalnych ”Strefa tajemnic” (w niedziele).(RUT, 19.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










