Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PanMedia Western zwycięzcą przetargu na markę Top Secret

Dom mediowy PanMedia Western zdobył budżet firmy odzieżowej Redan SA i odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii standardowych i niestandardowych na sezon wiosna-lato 2009 dla marki Top Secret.

W tym czasie do zadań PanMedia Western należeć będzie również współpraca przy promocji marki Troll, także z portfolio Redan SA.

(DOK, 19.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.