Przedświąteczna kampania Allegro w telewizji i prasie
19.11.2008, 08:33
W telewizji i prasie przebiega przygotowana przez agencję PZL kampania Allegro.
Celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania Allegro w okresie przedświątecznym. 30- i 15-sekundowe spoty emitowane są m.in. w TVP, TVP Info, TVN-ie, TVN Siedem, TVN Style, Polsacie, TV 4, w stacjach At Mediów. Film przedstawia dowcipną sytuację na poczcie. Przy okienku pojawia się klient, który przyszedł po paczkę. Pracownica poczty pyta, czy był grzeczny, po czym schyla się pod biurko i wyłania przebrana za Mikołaja. Wręcza mu paczkę i zatrzaskuje szybę. – Chodziło o przygotowanie przedświątecznej reklamy, ale bez wykorzystania wizerunku świętego Mikołaja i bombek w tradycyjny sposób. Przed świętami konsumenci zostają zalani podobnymi reklamami, w świątecznej stylistyce. Chcieliśmy tego uniknąć – tłumaczy Magdalena Matyszkiewicz, account director PZL. Reklama pojawia się także w prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Metro”, ”Dziennik”, ”Angora”, ”Gala”, ”Przekrój”, ”Show”, ”Pani”, ”Viva!”, ”Forbes”). Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.(MAZ, 19.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










