Trzy miesięczniki dla rodziców sprzedawały się w sierpniu lepiej, niż rok temu
W sierpniu br. trzy tytuły spośród miesięczników dla rodziców sprzedawały się lepiej, niż w tym miesiącu rok temu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
Liderem w sierpniu br. był miesięcznik ”Twój Maluszek” (Edipresse Polska SA), którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 150 400 egz. (spadek o 14,62 proc.). Drugie miejsce zajął miesięcznik ”Mamo, to ja” (także Edipresse Polska SA) – 110 720 egz. (wzrost o 5,25 proc.), a trzecie – ”Mam dziecko” (Wydawnictwo Bauer) – 98 775 egz. (wzrost o 14,94 proc.). Dalej były: ”Dziecko” (Agora SA) – 97 842 egz. (wzrost o 0,04 proc.), ”Twoje Dziecko” (Edipresse Polska SA) – 64 903 egz. (spadek o 24,14 proc.) i ”Rodzice” (G+J Polska) – 45 280 egz. (spadek o 31,31 proc.). ”M jak mama” (Murator SA) – miesięcznik skierowany do kobiet w ciąży - w sierpniu br. odnotował rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 43 191 egz. (spadek o 9,59 proc.).(AW, 18.11.2008)










