Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 18, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

HBO promuje serial w mediach

Do 25 listopada br. potrwa kampania reklamowa kanału HBO, promująca serial ”Generation kill: czas wolny”.

Działania reklamowe obejmą telewizję (AXN, Discovery i TVN 24), prasę (m.in. tv guide'y), radio (RMF FM, Radio Zet, Program III Polskiego Radia i Tok FM) i Internet (Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl i Wirtualna Polska). Wsparciem kampanii są działania autopromocyjne na antenie HBO. Kreacja przygotowana została we własnym zakresie przez nadawcę. Media zaplanował dom mediowy OMD Macroscope. Serial ”Generation kill: czas wojny” nadawany będzie we wtorki o godz. 20.10 w HBO od 25 listopada.

(KOZ, 18.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.