Pakiet rozgłośni internetowych w CR Media
17.11.2008, 08:22
Firma brokerska CR Media Consulting SA udostępniła pakiet handlowy AdRadio, skupiający internetowe stacje radiowe.
W AdRadiu skupionych jest kilkanaście internetowych stacji radiowych (m.in. Open.fm, Polska Stacja, Megastacja, WP-Radio), z których każda ma co najmniej kilka kanałów tematycznych – łącznie 122 kanały. CR Media sprzedaje tradycyjne spoty, których emisja odbywają się co godzinę od godz. 8 do 24. Cennik AdRadio obejmuje pakiety tygodniowe. W największym pakiecie, o najwyższej częstotliwości (emisja spotów co godzinę w godz. 8-24 w każdej stacji przez siedem dni w tygodniu), jednostkowa cena spotu 30-sekundowego wynosi 2,41 zł (netto). - Od dwóch lat byliśmy pośrednikiem w sprzedaży czasu reklamowego w trzech stacjach internetowych. Teraz postanowiliśmy stworzyć pakiet skupiający najważniejsze i największe stacje – mówi Jacek Kapela, dyrektor departamentu radio w CR Media.(KRZ, 17.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










