Agencja Change Integrated laureatką Interkontynentalnego Pucharu Reklamy
13.11.2008, 08:35
Kampania SpecTabu dla Jelfy autorstwa Change Integrated zwyciężyła w kategorii Best of health and personal care w Interkontynentalnym Pucharze Reklamy (The Cup).
Konkurs został zainicjowany dwa lata temu podczas Golden Drum w słoweńskim Portorożu przez organizatorów konkursów: Golden Drum (obejmuje kraje z tzw. Nowej Europy), AdFest (Azja) i FIAP (Ameryka Łacińska). Spośród polskich prac wśród nominowanych do pucharu była jeszcze reklama ”Okna” dla marki Lenor koncernu Procter & Gamble, przygotowana przez Grey Worldwide Warszawa. Najwyższa nagroda – puchar Grand Cup – przypadła JWT Spain za kampanię ”La Clave Reserva” dla Cava Freixenet Carta Nevada. W sumie jurorzy konkursu ocenili w miniony weekend 1376 prac (finaliści wszystkich trzech konkursów). Informacja o wszystkich nagrodzonych znajduje się na stronie adforum.com.(MŁ, 13.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










