Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 13, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfra+ nagłaśnia ”Napakowaną promocję”

Wczoraj rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa Cyfry+, która prowadzona jest pod hasłem ”Napakowana promocja”.

Działania reklamowe obejmują telewizję (m.in. TVP 1, TVP 2 i TVN), rozgłośnie radiowe (m.in. RMF FM, Radio Zet i Program III Polskiego Radia), prasę (m.in. ”Gazeta Wyborcza” i ”Super Express”) i Internet (m.in. Wirtualna Polska i Gazeta.pl) oraz nośniki outdooru. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action (z wyjątkiem internetowej, której autorem jest Galileo Media). Media zakupił i zaplanował dom mediowy MPG. Kampania potrwa do 23 grudnia br.

(KOZ, 13.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.