Południowy Tyrol promuje się w Polsce
Agencja Media Metropolis odpowiada za promocję w Polsce oferty sportowo-turystycznej Południowego Tyrolu.
Kampania prowadzona na zlecenie Organizacji Turystycznej Południowego Tyrolu ma zachęcić turystów do skorzystania z oferty narciarskiej tego włoskiego regionu. Objęła przygotowanie ”Magazynu Południowy Tyrol” (nakład 500 tys. egz.), który pojawi się jako insert w ”Gali”, ”Gazecie Wyborczej”, ”Logo”, ”Wprost”, ”Winie” i ”Voyage”. Wspierać ją będą działania z zakresu cross-promotion prowadzonej ze sklepami SkiTeam (plakaty, standy z ”Magazynem Południowy Tyrol”, konkurs w Internecie dla klientów SkiTeam) oraz kampania reklamowa w Internecie (banery reklamowe). Do kwietnia 2009 roku prowadzone będą też działania PR promujące ważne wydarzenia kulturalne i sportowe w Południowym Tyrolu. Za działania z zakresu public relations, zakup mediów drukowanych i organizację cross-promotion odpowiada agencja Media Metropolis. Zakupem mediów w Internecie zajął się dom mediowy MasterMind.(RH, 13.11.2008)










