Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Charytatywny blok reklamowy znowu w mikołajki w Polsacie

Polsat po raz piąty organizuje charytatywny mikołajkowy blok reklamowy.

6 grudnia o 18.45 (przed ”Wydarzeniami”) Polsat wyemituje spoty reklamowe, z których dochód zostanie przeznaczony na Fundację Polsat pomagającą chorym dzieciom. Koszt spotów umieszczonych w mikołajkowym bloku będzie zależny od liczby widzów: reklamodawcy zapłacą 1 grosz za dotarcie do jednego widza. Od 26 listopada Polsat będzie emitował zwiastuny charytatywnego bloku reklamowego. Ponadto stacja pokaże co najmniej 50 spotów prezentujących logo firm, które wykupią spoty w bloku. W ub.r. emisja mikołajkowego bloku reklamowego przyniosła 840 tys. zł. Według danych AGB Nielsen Media Research obejrzało go wtedy 5,5 mln widzów.

(RUT, 12.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.