Charytatywny blok reklamowy znowu w mikołajki w Polsacie
12.11.2008, 08:29
Polsat po raz piąty organizuje charytatywny mikołajkowy blok reklamowy.
6 grudnia o 18.45 (przed ”Wydarzeniami”) Polsat wyemituje spoty reklamowe, z których dochód zostanie przeznaczony na Fundację Polsat pomagającą chorym dzieciom. Koszt spotów umieszczonych w mikołajkowym bloku będzie zależny od liczby widzów: reklamodawcy zapłacą 1 grosz za dotarcie do jednego widza. Od 26 listopada Polsat będzie emitował zwiastuny charytatywnego bloku reklamowego. Ponadto stacja pokaże co najmniej 50 spotów prezentujących logo firm, które wykupią spoty w bloku. W ub.r. emisja mikołajkowego bloku reklamowego przyniosła 840 tys. zł. Według danych AGB Nielsen Media Research obejrzało go wtedy 5,5 mln widzów.(RUT, 12.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










