W swojej kampanii mBank wytyka konkurentom przestarzałą ofertę
12.11.2008, 08:23
Pod hasłem ”Koniec ery bankozaurów!” rozpoczęła się wizerunkowo-sprzedażowa kampania mBanku (Grupa BRE).
Poprzez reklamy bank sugeruje konsumentom, że bankowość, której fundamentem były ”potworne opłaty bankowe, monstrualne prowizje, archaiczne produkty oraz skostniałe procedury” to już prehistoria. Bohaterem spotu jest animowana postać bankozaurusa. Reklama informuje, że takiej oferty nie ma w mBanku. Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku mBanku jako banku nowoczesnego i innowacyjnego. Część telewizyjna kampanii ruszyła 10 listopada i potrwa do 7 grudnia (m.in. TVN, Polsat, TVN Siedem, TV 4, Polsat 2, TVN 24, TVN Style, MTV Polska). Reklamy będą także widoczne w czasopismach (”Newsweek Polska”, ”Polityka”, ”Focus”, ”CKM”, ”Avanti”, ”Mamo, to ja”), największych portalach (Wirtualna Polska, Onet.pl), na plakatach w centrach biznesu, na megaboardach przy centrach finansowych mBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie. Dodatkowo w ramach kampanii internetowej przygotowana została specjalna gra Ucieczka bankozaurusa – można ją znaleźć pod adresem bankozaury.pl. Kreacje do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, a spot telewizyjny wyprodukowało studio Film Skafander. Postprodukcję i animację 3D wykonała firma Platige Image. Media zaplanował i kupił MPG. Grę internetową opracowała agencja Mosqi.to.(MŁ, 12.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










