Dział: PRASA

Dodano: Listopad 07, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Internecie zadebiutował muzyczny magazyn "Ścisz to"

Pojawił się pierwszy numer miesięcznika muzycznego "Ścisz to". Jego wydawcą jest agencja IQ Marketing (Poland).

Pismo jest dostępne bezpłatnie wyłącznie w Internecie pod adresem Sciszto.pl. Jego adresatami są młodzi ludzie w wieku 16-35 lat (core target to 18-24 lat), użytkownicy Internetu, pasjonujący się muzyką. Magazyn opisuje wydarzenia i zjawiska muzyczne, przedstawia trendy i promuje młode talenty muzyczne. Wydawca planuje kampanię internetową m.in. w portalach społecznościowych.

(AW, 07.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.