Dział: PRASA

Dodano: Listopad 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwutygodnik ”Bravo Girl” staje się bardziej poradnikowy

Dwutygodnik młodzieżowy ”Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer) zmienił layout i zawartość merytoryczną.

Celem relaunchu jest podkreślenie poradniczego charakteru pisma. Szata graficzna jest bardziej nowoczesna, wprowadzono m.in. czytelną nawigację, wyróżniając każdy dział innym kolorem oraz nazwą rubryki. Materiały uporządkowano w pięciu działach: Moda, Uroda, Życie, Chłopaki & love oraz Rozrywka. Pojawiły się nowe rubryki, np. Butik (stanowiąca uzupełnienie sesji mody), a w ramach działu Bądź supergirl – Powiedz, co myślisz, Wyglądaj świetnie i Uwierz w siebie. Niektóre rubryki zmieniły nazwy, np. z Ploty na Newsy, z Luzik na Rozrywka. Informacje o nowościach filmowych i muzycznych zebrano w rubryce Cooltura. Zmieniony dwutygodnik trafi do sprzedaży dzisiaj w niezmienionej cenie (2,99 zł) i nakładzie 230 tys. egz. Relaunch wspiera ogólnopolska kampania telewizyjna (m.in. Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2, TVN Siedem, TV 4, 4fun.tv) i promocja w Internecie (Bravo.pl, Interia.pl). Kreację spotu przygotowała agencja Happy Hours, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Średnie rozpowszechnianie płatne razem pisma od stycznia do sierpnia br. wyniosło 173 991 egz. (dane ZKDP).

(AW, 06.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.