W październiku na reklamie najwięcej zarobił Polsat
06.11.2008, 08:36
W październiku największe przychody (cennikowo) ze sprzedaży czasu reklamowego uzyskał Polsat.
Wpływy stacji wyniosły 390,6 mln zł i były o 28 proc. wyższe, niż w październiku ub.r. (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów). Niewiele mniej, bo 371,2 mln zł zarobił TVN – daje to wzrost o 47 proc. W tyle pozostają anteny TVP. Jedynka uzyskała 184,2 mln zł (o 6 proc. więcej, niż w ub.r.), a Dwójka - 123,5 mln zł (spadek o 2 proc.). Oprócz Polsatu wszystkie anteny zmniejszyły w październiku br. liczbę emitowanych spotów. Polsat pokazał ich 19,8 tys. (o 1 proc. więcej, niż przed rokiem), TVN – 18,6 tys. (spadek o 10 proc.), TVP 1 – 13 tys. (spadek o 8 proc.), a TVP 2 – 12,4 tys. (spadek o 13 proc.). Dane AGB Nielsen Media Research.(RUT, 06.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










