Play wystartował z reklamą porównawczą
06.11.2008, 08:23
Operator telekomunikacyjny Play rozpoczął porównawczą kampanię reklamową. Zestawia w niej taryfy trzech swoich głównych konkurentów: sieci Era, Orange i Plus.
- Reklama porównawcza nie jest w Polsce zabroniona. Zestawiliśmy oficjalne ceny publikowane na stronach internetowych operatorów komórkowych. Zdajemy sobie sprawę z tego, że możemy zostać oskarżeni o nieetyczne działanie. Jednak naszym zdaniem działamy zgodnie z prawem – mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci Play. Przedstawiciele Plusa i Ery nie odpowiedzieli wczoraj na nasze pytanie, czy i jak ich firmy zamierzają reagować na reklamy porównawcze Playa. Z kolei Zbigniew Drohobycki, główny specjalista departamentu public relations Grupy TP, poinformował nas, że odpowiedź na to pytanie będzie można usłyszeć dziś, podczas konferencji na temat strategii marketingowej sieci Orange. Kampania porównawcza Playa ma potrwać co najmniej do końca roku. Prowadzona jest w radiu, głównych telewizjach, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kreacja pochodzi od agencji reklamowej Brain. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.(AYA, 06.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










