Netia rozpoczęła kampanię świąteczną
05.11.2008, 08:23
Netia, operator telefoniczny i internetowy, rozpocznie jutro kampanię bożonarodzeniową pakietów internetowych pt. ”Netia spełnia marzenia”.
Głównym elementem kampanii jest katalog z prezentami. Jeśli klient kupi jeden z promowanych pakietów internetowych, będzie mógł z katalogu wybrać prezent. Są to m.in. lot szybowcem lub motolotnią, kurs tańca, masaż gorącą czekoladą. Oryginalne nagrody są prezentowane w spotach reklamowych. Na potrzeby kampanii powstało pięć spotów: jeden 30-sekundowy, trzy 15-sekundowe i jeden 60-sekundowy. Spoty 30- i 15-sekundowe emitowane będą w stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVN, TVN Siedem, TV 4 i Polsacie. Spot 60-sekundowy przeznaczony jest dla kin i Internetu. Reklamy prasowe także będą przedstawiały prezenty. Zostaną one umieszczone m.in. w: ”Gazecie Wyborczej”, ”Metrze”, ”Tele Tygodniu”, ”Newsweeku Polska”, ”Życiu na Gorąco” i w świątecznych dodatkach do ”Wprost”, ”Faktu”, ”Dziennika” i ”Przeglądu Sportowego”. Reklamy będą też emitowane w Radiu Zet, RMF FM i Programie III Polskiego Radia. Za kreacje odpowiada agencja reklamowa Brain. Spoty zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny Prime Time. Media zaplanował i kupił Zenithmedia. Kampania potrwa dwa miesiące.(AYA, 05.11.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










