Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 05, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Twenty Four Seven wygrała przetarg Royal Collection

Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg ogłoszony przez Royal Collection, sieć sklepów z odzieżą, na stworzenie strony internetowej dla marki odzieżowej Fraternity by Royal Collection.

Prace nad uruchomieniem strony związane są z wprowadzeniem marki na polski rynek przez Royal Collection. Po stronie agencji Twenty Four Seven PR za współpracę z klientem odpowiedzialny jest Karol Świtała, członek zespołu kierowanego przez Magdę Jeziorowską.

(AYA, 05.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.