Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 04, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Effie Awards: mało złota, dużo brązu dla domów mediowych

Dwie złote, cztery srebrne i siedem brązowych statuetek przyznano domom mediowym podczas dziewiątej edycji Effie Awards. Najwięcej zgarnął Starcom.

Starcomowi przyznano aż cztery statuetki Effie. Mindshare Polska i MediaCom Warszawa dostały po dwie, a Mediaedge:cia, PHD, MPG, ZenitOptimedia Group i Universal McCann – po jednej. Starcom zdobył złoto w kategorii pozostałe usługi za ”You Can Dance – roztańczmy miasto” realizowaną dla TVN-u (Grupa ITI). Dodatkowo zdobył brąz w kategorii środki trwałe i dwa brązy w kategorii żywność. W kategorii artykuły nieżywnościowe srebro przyznano PHD za ”Big Bang” dla marki Axe (Unilever Polska), brąz - Mediaedge:cia za kampanię ”Rimmel” dla Coty Polska. Za prace w kategorii launch brąz przypadł w udziale MPG za ”Mariusz Max Kolonko” dla Liberty Seguros Compania de Seguros y Reaseguros. Srebrem w kategorii kampanii długoterminowych wyróżniono Mindshare Polska za ”Run Warsaw” dla Nike Poland. Brązem w kategorii napoje bezalkoholowe - MediaCom Warszawa za ”Kawiarnia w Twoim domu!” dla Strauss Cafe Poland. Za reklamy w kategorii środki trwałe: srebro przyznano ZenithOptimedia Group za ”Thinking of you” (Electrolux), brąz - MindShare Polska za ”Volvo C30 – launch” dla Volvo Auto Polska i Starcomowi za ”Pre-launch Fiata 500” dla Fiat Auto Poland. W kategorii usługi finansowe złoto zdobył Universal McCann za działania ”Wszyscy biorą” dla Banku Zachodniego WBK. W kategorii żywność srebro otrzymał MediaCom Warszawa za ”M&M’s wychodzą na miasto” dla Mars Polska, a brązy Starcom za ”List do Świstaka” i ”Zakochaj się w I love Milka” – obie dla Kraft Foods Polska. Zobacz też: - Niektóre z nagrodzonych kampanii oraz opinie jurorów do zobaczenia i posłuchania na Press.pl. - Zobacz relację z gali Effie Awards 2008

(DOK, 04.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.