Dział: RADIO

Dodano: Listopad 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio dla Zagranicy na nośnikach reklamowych w Warszawie

Przez miesiąc trwać będzie kampania wizerunkowa Polskiego Radia dla Zagranicy - obejmie prasę ogólnopolską i outdoor w Warszawie.

W stolicy reklamy Polskiego Radia dla Zagranicy pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy Ströer Media (billboardy i citylighty) w metrze. Ogłoszenia prasowe opublikują dzienniki (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”) i tygodniki opinii (”Wprost”, ”Polityka”). – Chcemy dotrzeć z informacją o tym, jak słuchać Polskiego Radia dla Zagranicy w Polsce. Osoby, które nas słuchały za granicą, po przyjeździe do Polski nie wiedzą, jak odbierać tu audycje naszej anteny – tłumaczy Andrzej Rybałt, dyrektor Polskiego Radia dla Zagranicy. Autorem kreacji jest grafik Paweł Miszewski. Za planowanie mediów odpowiada biuro promocji Polskiego Radia. Polskie Radio dla Zagranicy przygotowuje audycje w siedmiu językach. Programy dostępne są m.in. za pośrednictwem satelity, transmitują je też współpracujące z Polskim Radiem rozgłośnie z kilku państw. W kraju Polskiego Radia dla Zagranicy można słuchać na falach długich (198 kHz) oraz w Internecie.

(KRZ, 03.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.