Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzisiaj finał Effie Awards 2008

Dziś o godz. 19 poznamy zwycięzców tegorocznego konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2008.

Wśród prac agencji reklamowych najwięcej nominacji ma Brain i DDB Warszawa – po cztery, Gruppa66 Ogilvy, Publicis i PZL – po trzy, BBDO Warszawa, Grey Worldwide Warszawa, JWT i Just – po dwie, Heads Advertising, Adwertajzing, Euro RSCG Warsaw, G7, Healthway, McCann Erickson Polska, Men at Work, Paralotna, Saatchi & Saatchi, Testardo Red Cell, TippingPoint, Young & Rubicam Brands, Jonasz Advertising – po jednej. Nominowano także po jednej kampanii firm: Inter Ikea Center, Polbank EFG i Koalicja 21 Października. Spośród domów mediowych najwięcej nominacji mają Starcom i MediaCom – po sześć. Kolejno za nimi są: Mediaedge:cia – cztery, Mindshare – trzy, MPG, ZenithOptimedia Group i Universal McCann – po dwie, Macroscope OMD, PanMedia Western i PHD – po jednej. Uroczystość wręczenia statuetek odbędzie się w Teatrze Wielkim w Warszawie. Organizowanej dziś gali Effie Awards 2008 towarzyszyć będzie konferencja poświęcona efektywności kampanii reklamowych ”Marketing w czasach, gdy liczą się liczby”. Gościem specjalnym konferencji będzie m.in. Peter Field, marketing consultant, autor raportu ”Marketing in The Era of Accountability”.

(DOK, 03.11.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.