Budżet na promocję Wilna dla agencji Edelman Polska
31.10.2008, 08:33
Agencja PR Edelman Polska wygrała przetarg na prowadzenie akcji promujących Wilno w Polsce.
Edelman Polska odpowiada za realizację kampanii w ramach projektu ”Wilno – Europejska Stolica Kultury 2009”, której celem ma być informowanie o wydarzeniach kulturalnych organizowanych w Wilnie, a w efekcie zwiększenie ruchu turystycznego. Projekt w Polsce prowadzić będzie zespół kierowany przez Marka Matyska, consumer unit directora. Akcja prowadzona będzie także w Estonii, Rosji, Portugalii, Luksemburgu, Finlandii, Niemczech, Szwecji, Norwegii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Danii, Francji i we Włoszech. Projekt realizowany ma być na zlecenie instytucji publicznej Vilnius – European Capital of Culture 2009, działającej pod auspicjami litewskiego Ministerstwa Kultury oraz władz samorządowych Wilna.(DOK, 31.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










