Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 31, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet na promocję Wilna dla agencji Edelman Polska

Agencja PR Edelman Polska wygrała przetarg na prowadzenie akcji promujących Wilno w Polsce.

Edelman Polska odpowiada za realizację kampanii w ramach projektu ”Wilno – Europejska Stolica Kultury 2009”, której celem ma być informowanie o wydarzeniach kulturalnych organizowanych w Wilnie, a w efekcie zwiększenie ruchu turystycznego. Projekt w Polsce prowadzić będzie zespół kierowany przez Marka Matyska, consumer unit directora. Akcja prowadzona będzie także w Estonii, Rosji, Portugalii, Luksemburgu, Finlandii, Niemczech, Szwecji, Norwegii, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Danii, Francji i we Włoszech. Projekt realizowany ma być na zlecenie instytucji publicznej Vilnius – European Capital of Culture 2009, działającej pod auspicjami litewskiego Ministerstwa Kultury oraz władz samorządowych Wilna.

(DOK, 31.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.