Dział: PRASA

Dodano: Październik 30, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Poradnik Handlowca” zmienił szatę graficzną

Od wydania październikowego bezpłatny miesięcznik branżowy ”Poradnik Handlowca” (Biuro Promocji i Reklamy ”Generalczyk”) zmienił layout.

Wprowadzono nowe czcionki, inny sposób łamania i większe zdjęcia. Jest też więcej krótszych artykułów. Nie zmieniła się podstawowa objętość pisma (100 stron) ani jego nakład (65 tys. egz.). Nowa szata graficzna powstała w EPM Studio. Średnie rozpowszechnianie bezpłatne ogółem miesięcznika od stycznia do lipca br. wyniosło 64 747 egz. (dane: ZKDP).

(AW, 30.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.