TVP Info reklamuje się na ulicach, w prasie, radiu i telewizji
28.10.2008, 08:43
Trwa kampania reklamowa TVP Info prowadzona pod hasłem "TVP Info – informacje z pierwszej ręki".
Kampania obejmuje: nośniki zewnętrzne - backlighty, frontlighty i siatkę wielkoformatową, prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”, ”Rzeczpospolita”, ”Polska”,”Polityka”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”), radio (RMF FM, Radio ZET, Tok FM) i Internet. Od wczoraj emitowane są też spoty na antenach Telewizji Polskiej: TVP 1, TVP 2, TV Polonia, TVP Sport i TVP Kultura. Kreacja prezentuje parę prowadzących serwisy informacyjne TVP Info: Sławomira Siezieniewskiego i Danutę Holecką, a także reporterów z ośrodków regionalnych: Marcina Rosińskiego z TVP Wrocław, Macieja Wróbla z TVP Olsztyn, Katarzynę Pawlinę z TVP Łódź i Grzegorza Sypniewskiego z TVP Katowice. Celem kampanii jest przedstawienie TVP Info jako źródła informacji nie tylko z kraju i ze świata, ale przede wszystkim z najbliższej okolicy. Koncepcję graficzną i spoty radiowe oraz telewizyjne przygotowała firma producencka DeLord. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Guideline. Działania reklamowe potrwają do końca listopada br.(RUT, 28.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










