Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Honda szuka agencji i domu mediowego

Honda Polska w drodze przetargu wybiera agencję reklamową i dom mediowy.

Zleci kampanię reklamową modeli City i Jazz, która ma obejmować działania ATL i BTL. Nie wiadomo, ile firm dział marketingu zaprosił do konkursu. Przy wrześniowej kampanii modelu Accord Honda współpracowała z Instytutem Rozwoju Reklamy i domem mediowym Effective Media.

(MŁ, 28.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.