Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 28, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mercedes odwołuje się w spotach do kryzysu finansowego

Mercedes-Benz Polska realizuje radiową kampanię promującą modele osobowe.

W reklamach odwołano się do obecnej sytuacji na rynkach finansowych. W spocie lektor mówi m.in.: ”Dow Jones - down. Ceny akcji i papierów wartościowych – spadek. Kurs złotego – spadek (...). Wartość złotego w salonach Mercedes-Benz nie spada (...) ”. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o tym, że ceny osobowych modeli Mercedesa zostały ustalone wcześniej, jeszcze w okresie, kiedy złotówka była mocniejsza. Stąd modele Mercedesów w polskich salonach są niższe, niż u dilerów aut w Zachodniej Europie. Spot przez najbliższe dwa miesiące będzie emitowany m.in. w RMF FM, Antyradiu, sieci Złote Przeboje, Radiu PiN. Pomysłu na spot powstał w agencji Scholz & Friends Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.

(MŁ, 28.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.