Mercedes odwołuje się w spotach do kryzysu finansowego
28.10.2008, 08:32
Mercedes-Benz Polska realizuje radiową kampanię promującą modele osobowe.
W reklamach odwołano się do obecnej sytuacji na rynkach finansowych. W spocie lektor mówi m.in.: ”Dow Jones - down. Ceny akcji i papierów wartościowych – spadek. Kurs złotego – spadek (...). Wartość złotego w salonach Mercedes-Benz nie spada (...) ”. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o tym, że ceny osobowych modeli Mercedesa zostały ustalone wcześniej, jeszcze w okresie, kiedy złotówka była mocniejsza. Stąd modele Mercedesów w polskich salonach są niższe, niż u dilerów aut w Zachodniej Europie. Spot przez najbliższe dwa miesiące będzie emitowany m.in. w RMF FM, Antyradiu, sieci Złote Przeboje, Radiu PiN. Pomysłu na spot powstał w agencji Scholz & Friends Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.(MŁ, 28.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










