Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

16 agencji i pięć domów mediowych walczy o budżety Seata

Iberia Motor Company w drodze przetargów szuka agencji reklamowej i domu mediowego dla marki Seat.

Koncern zaprosił do przetargu 16 agencji reklamowych, wśród nich jest Market Share, z którą do tej pory współpracował. Nazw pozostałych agencji nie ujawniono. Do dalszego etapu koncern chce zaklasyfikować ok. 10 agencji reklamowych. Zwycięska będzie odpowiadała za przygotowanie strategii oraz kreację i realizację kampanii ATL i BTL, z wyłączeniem akcji event marketingu. Natomiast w przetargu na planowanie i zakup mediów bierze udział pięć domów mediowych. Jako piąty dołączył w piątek Equinox. Wcześniej o budżet rywalizowały już MediaCom Warszawa (obecnie pracuje dla Seata), Universal McCann, Optimum Media OMD (dwa niezależne zespoły). Choć zaproszenia wysłano także do Initiative Warszawa, Media Concept i MPG, te odmówiły – z powodu obsługi budżetów innych koncernów motoryzacyjnych. Przetarg na dom mediowy dla Seata ma być rozstrzygnięty na początku grudnia.

(DOK, 27.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.