16 agencji i pięć domów mediowych walczy o budżety Seata
27.10.2008, 08:22
Iberia Motor Company w drodze przetargów szuka agencji reklamowej i domu mediowego dla marki Seat.
Koncern zaprosił do przetargu 16 agencji reklamowych, wśród nich jest Market Share, z którą do tej pory współpracował. Nazw pozostałych agencji nie ujawniono. Do dalszego etapu koncern chce zaklasyfikować ok. 10 agencji reklamowych. Zwycięska będzie odpowiadała za przygotowanie strategii oraz kreację i realizację kampanii ATL i BTL, z wyłączeniem akcji event marketingu. Natomiast w przetargu na planowanie i zakup mediów bierze udział pięć domów mediowych. Jako piąty dołączył w piątek Equinox. Wcześniej o budżet rywalizowały już MediaCom Warszawa (obecnie pracuje dla Seata), Universal McCann, Optimum Media OMD (dwa niezależne zespoły). Choć zaproszenia wysłano także do Initiative Warszawa, Media Concept i MPG, te odmówiły – z powodu obsługi budżetów innych koncernów motoryzacyjnych. Przetarg na dom mediowy dla Seata ma być rozstrzygnięty na początku grudnia.(DOK, 27.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










