Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 27, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Browar Łomża powiększył portfolio marki Łomża

Browar Łomża (Royal Unibrew Polska) wprowadza i wspiera lokalną kampanią piwo Łomża Specjalne Mocne.

Produkt, który trafia właśnie do sklepów w północno-wschodniej Polsce, ma charakter sezonowy. Łomża Specjalne Mocne ma być piwem na zimowe długie wieczory. Debiut nowego piwa wspiera miesięczna kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Działania przygotowały agencja reklamowa Testardo Gram i dom mediowy Brand Connection.

(MŁ, 27.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.