Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ocenzurowana w Ameryce kampania perfum Calvina Kleina wchodzi na polski rynek

W przyszłym tygodniu w telewizji, prasie i Internecie rozpocznie się kampania perfum Calvina Kleina – Secret Obsession (Coty Polska).

Adaptowane przez Testardo Gram reklamy są już emitowane w kinach sieci Cinema City. Zobaczymy je także w TVP, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4, i kanałach tematycznych At Media. W mediaplanie dotyczącym prasy uwzględniono m.in. ”Party”, ”Twój Styl”, ”Cosmopolitan”, ”Elle”, ”Viva!”. Reklamy pojawią sie także w Internecie. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Nowy zapach Calvina Kleina reklamuje aktorka Eva Mendes. Pokazywania spotów z jej udziałem zakazano w niektórych stacjach telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych. Zarzucano im zbytnie eksponowanie nagiego ciała, przede wszystkim piersi. Wróciły na antenę dopiero po przeróbkach.

(MAZ, 23.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.