Ocenzurowana w Ameryce kampania perfum Calvina Kleina wchodzi na polski rynek
23.10.2008, 08:09
W przyszłym tygodniu w telewizji, prasie i Internecie rozpocznie się kampania perfum Calvina Kleina – Secret Obsession (Coty Polska).
Adaptowane przez Testardo Gram reklamy są już emitowane w kinach sieci Cinema City. Zobaczymy je także w TVP, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TV 4, i kanałach tematycznych At Media. W mediaplanie dotyczącym prasy uwzględniono m.in. ”Party”, ”Twój Styl”, ”Cosmopolitan”, ”Elle”, ”Viva!”. Reklamy pojawią sie także w Internecie. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Nowy zapach Calvina Kleina reklamuje aktorka Eva Mendes. Pokazywania spotów z jej udziałem zakazano w niektórych stacjach telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych. Zarzucano im zbytnie eksponowanie nagiego ciała, przede wszystkim piersi. Wróciły na antenę dopiero po przeróbkach.(MAZ, 23.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










