Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 23, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany personalne w Leo Burnett

Dominika Parol dołączyła w tym tygodniu do działu obsługi klienta agencji reklamowej Leo Burnett.

Została account managerem w zespole pracującym dla koncernu Philip Morris i obsługuje markę Marlboro. Na tym stanowisku zastąpiła Jacka Osadnika, który awansował na account supervisora i pracuje obecnie w teamie obsługującym markę Orange (Grupa TP). Ponadto w zespole kreatywnym pracującym dla marki Orange awansowano junior art director Agnieszkę Kucharską-Zajkowską, która jest teraz art directorem.

(MŁ, 23.10.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.