3,2 mln widzów programu rozrywkowego TVP 2 "Gwiazdy tańczą na lodzie"
21.10.2008, 08:41
Show "Gwiazdy tańczą na lodzie" po trzech odcinkach przyciąga do TVP 2 średnio 3,2 mln widzów – to więcej, niż przy drugiej, ale mniej, niż przy pierwszej edycji.
Trzeci sezon programu rozrywkowego Dwójki rozpoczął się 3 października (jest emitowany w piątki o godz. 20). Wystartował z widownią o 7 proc. większą, niż przy drugiej edycji wiosną br. (3 mln widzów) – lecz o prawie 30 proc. mniejszą, niż jesienią ub.r. przy debiucie programu (4,5 mln widzów). Z 22,78 proc. średniego udziału w rynku Dwójka jest liderem pasma, nieznacznie wyprzedzając TVN – 21,97 proc. (pasmo filmowe). Jedynka ma w tym czasie 18,30 proc. udziału w rynku (serial ”Rzym”, pasmo filmowe), a Polsat – 12,32 proc. (m.in. program rozrywkowy ”Fabryka gwiazd”). Udział Dwójki w grupie komercyjnej jest znacznie mniejszy, niż w grupie wszystkich widzów i wynosi 17,85 proc. Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 21.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










