Kenzo wchodzi do Polski
21.10.2008, 08:26
Kenzo, paryski dom mody założony przez Japończyka Kenzo Takadę, uruchomi pod koniec listopada br. pierwszy salon firmowy w Warszawie, w Alejach Ujazdowskich.
Markę na polskim rynku reprezentować będzie firma Paradise Group, dystrybutor i przedstawiciel w naszym kraju kilku innych luksusowych marek, m.in. Emporio Armani, Burberry, Ermenegildo Zegna, Hugo Boss i Max & Co. W salonie Kenzo znajdzie się kolekcja męska, damska i dodatki. Przewagę będzie miała oferta adresowana do mężczyzn. Paradise Group planuje kampanię reklamową w prasie, która obejmie tygodniki opinii, magazyny o modzie, miesięczniki kobiece i pisma biznesowe. Reklamy będą adaptowane, oryginały pochodzą z domu mody Kenzo. Paradise Group kupuje media we własnym zakresie. Trwa ustalanie szczegółów mediaplanu. Otwarciu sklepu będą towarzyszyły działania BTL, prowadzone na początku grudnia br. Na wiosnę Paradise Group planuje zorganizowanie pokazu mody marki Kenzo. Firma planuje współpracę z agencjami przy organizacji otwarcia butiku Kenzo i pokazu mody.(AYA, 21.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










