Bank Pekao SA promuje kredyty mieszkaniowe
21.10.2008, 08:21
Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw i dom mediowy MediaCom Warszawa przygotowały dla Banku Pekao SA kampanię Prostego Kredytu Mieszkaniowego i Kredytu Mieszkaniowego z Dopłatą w ramach programu ”Rodzina na swoim”.
Bank poprzez kampanię chce poinformować o ofercie i budować swój wizerunek jako firmy, która doradza klientom w sprawie kredytów. Na potrzeby kampanii wykorzystywana jest reklama w prasie (dzienniki ogólnopolskie i lokalne, tygodniki, tv guide’y), Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Gadu-Gadu, Google.pl), radiu (m.in. RMF FM, Radio Zet, Antyradio 94 FM i lokalnie stacje sieci Radio Eska). Dodatkowo przygotowano materiały POS. Kampania potrwa do listopada, z wyjątkiem serwisu Google.pl, gdzie działania będą prowadzone do końca roku.(MŁ, 21.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










