Pomysłodawcy ”Orędzia” w Brain zakładają agencję reklamową Brasil
20.10.2008, 08:24
Jan Kleyff, senior copywriter, Rafał Mazur, senior art director, i Michał Straszewicz, account, odchodzą z agencji reklamowej Brain i zakładają własną agencję pod nazwą Brasil.
Wszyscy oni przez ostatnie trzy lata zajmowali się w Brain obsługą Grupy ING. Kleyff i Mazur są pomysłodawcami spotu ”Orędzie” dla ING Banku Śląskiego SA, w którym Marek Kondrat parodiował polityków. Nowa firma ma być agencją full service. - Zależy nam, by była postrzegana jako agencja przykładającą dużą wagę do kreacji, a nie tylko jako firma nastawiona na pozyskiwanie biznesu – mówi Michał Straszewicz. Kierownictwo agencji Brain w związku z odejściem Kleyffa i Mazura przeprowadza reorganizację działu kreacji. Cezary Antoń, dyrektor zarządzający Brian, informuje, że przyjął już ich następców. - Na razie mogę jedynie powiedzieć, że to doświadczone osoby – wyjaśnia Antoń. - Ich personalia zdradzimy w listopadzie, bo wtedy rozpoczną u nas pracę – dodaje.(MŁ, 20.10.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










